قیمت ارزان بیل لودری سه جک جلو تراکتور

محتوای جدول

بیل لودری سه جک برای جابجایی خاک و نخاله بسیار مناسب است و می توان آن را در قسمت جلویی تراکتور نصب کرد و وزنهای زیادی را به راحتی بلند و جابجا کرد. قیمت ارزان یکی از ویژگیهای مثبتی است که می توان برای این محصول مهم و حیاتی نام برد.

قیمت ارزان بیل لودری سه جک جلو تراکتور

موارد استفاده بیل لودری سه جک

موارد استفاده بیل لودری سه جک برای اینکه بیل لودری به خوبی کنترل شود معمولا بر روی آن جکهایی کار گذاشته می شود که نیروی گشتاور را از موتور گرفته و به آن منتقل می کند.
اساس کار در بیل لودری به صورت هیدرولیک است که فشار روغن باعث می شود که جکها جابجا شوند و به این طریق انرژی لازم برای کار کردن بیل لودری جک دارفراهم می شود.
به صورت کلی در هر مکانی که نیاز به تسطیح یا جابجایی خاک و ماسه باشد، می توان از بیل لودری سه جک استفاده کرد ولی نباید بیشتر از ظرفیت بیل بار زد.

مسلما این وسیله نیز توان مشخصی دارد و برای اینکه مشکلی ایجاد نشود باید به این توان دقت ویژه ای کرد و مراقبتهای لازم را صورت داد.
به صورت کلی موارد استفاده بیل لودری سه جک بیشتر مربوط به امور کشاورزی و ساختمانی است و می تواند بسیاری از کارهایی که مربوط به بیل مکانیکی است را به راحتی برعهده بگیرد.

مرکز تولیدی بیل لودری سه جک

مرکز تولیدی بیل لودری سه جک تعداد جکهایی که در داخل بیل لودری قرار می گیرد می تواند نشان دهنده میزان عملکرد موثر در دستگاه باشد.
بر همین اساس هر چقدر جکهای بیشتری در بیل لودری تراکتور قرار بگیرد، راحتتر می توان آن را کنترل کرد و وزنهای سنگینتری به کمک آن حمل خواهد شد.
یکی از ویژگیهای مهم این وسیله پرتابل بودن آن است به طوری که در صورت نیاز می توان آن را به راحتی از تراکتور جدا نموده و به یک تراکتور دیگر وصل نمود که این موضوع بزرگترین مزیتی است که می توان از آن نام برد.

در گذشته اکثر محصولات به صورت دو جک ساخته می شدند ولی با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن استانداردها تعداد این جکها نیز افزایش یافت و کیفیت آنها نسبت به گذشته بسیار بهتر گردید.
مرکز تولیدی تولیدی این محصولات همواره تلاش می کند تا بر اساس جدیدترین متدها و روشها، محصولی درخور و مناسب را برای مشتریان خود تدارک ببیند و نیاز آنها را به این امکانات برطرف کند.
این مرکز همواره تلاش کرده است تا بهترین مواد اولیه ممکن را برای تولید آماده کند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکرده به طوری که از بهترین کارشناسان و افراد خبره برای انجام این کار بهره برده است.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری