قیمت انواع بیل بکهو لودری در ایران

محتوای جدول

بیل بکهو لودری و بیل تراکتور انواع مختلفی دارد و در ایران با قیمت مناسبی به فروش می رسد. این بیل در جلوی لودر نصب می شود و برای خاک برداری از آن استفاده می کنند. این نوع بیل در دو نوع داخلی و خارجی موجود می باشد اما مردم بیشتر از نوع ایرانی آن خرید می کنند و این به دلیل این است که مردم دوست دارند از تولید داخل حمایت کنند.

قیمت انواع بیل بکهو لودری در ایران

مشخصات فنی بیل بکهو لودری

مشخصات فنی بیل بکهو لودری با توضیحاتی که در بالا خدمتتان ارائه نمودیم ممکن است برایتان سوال شود تراکتور لودر چیست و مشخصات فنی بیل بکهو لودری چه مواردی هستند که در ادامه به این پرسش نیز پاسخ داده ایم. همانطور که در بالا گفتیم بیل بکهو لودر بیل بزرگی است که در جلوی لودر نصب می شود. این بیل بسیار پر قدرت بوده و خاک برداری را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد. در ادامه مشخصات این نوع بیل را برایتان بیان نموده ایم.

پر قدرت بودن

این نوع بیل بسیار پرقدرت هستند و به راحتی می توانند خاک برداری دیوار خانه را انجام دهند. همچنین می توانند دیوار خانه را فرو بریزند و خاک آن را در کوتاه ترین زمان جمع آوردی کنند.

استفاده برقی

این بیل هارا می توان با استفاده از برق نیز استفاده نمود زیرا در بدنه این بیل ها یک دهانه الکتریکی وجود دارد که به برق متصل می شود.

قابلیت چرخشی

تراکتور بیل دار قابلیت چرخشی دارند و با استفاده از فرمان لودر به راحتی می توان بیل را در هر طرف چرخاند. چرخیدن بیل باعث می شود عمل خاک برداری سریع تر انجام گیرد و بدون حرکت لودر بیل را به هر طرف که می خواهید بچرخانید و خاک بردارید.

پر سرعت بودن

این بیل ها بسیار پر سرعت هستند و در چند ثانیه مقدار بسیار زیادی خاک را جا به جا می نمایند. همین مورد باعث شده است اکثر افراد در ساختمان سازی از این نوع بیل استفاده نمایند.

فروش ویژه بیل بکهو لودری

فروش ویژه بیل بکهو لودری تولید کنندگان تراکتور ترکیه در بعضی از فصول سال به فروش ویژه این محصول می پردازند. در فروش ویژه قیمت این محصول بسیار مناسب تر خواهد بود. شرکت های بسیار زیادی در سرتاسر کشور به تولید این نوع بیل پرداخته اند، این شرکت ها تمام‌ سعی و تلاش خود را می کنند تا این محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار عرضه و پخش نمایند.

هدف این شرکت ها از این سعی و تلاش ها این است که رضایت مشتریان خود را به دست بیاورند. پخش و توزیع بیل بکهو نیز توسط همین شرکت ها انجام می گیرد.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری