قیمت انواع تیغه صاف کن درجه 1 در بازار

محتوای جدول

قیمت انواع تیغه صاف کن درجه ۱ را می توانید در سایت فروشگاهی هامین کشت مشاهده نمایید. این مجموعه از بزرگترین مراکز خرید ادوات کشاورزی اراک در سطح کشور می باشد که محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می رساند. در صورتی که تمایل به خرید انواع تیغه صاف کن تراکتور باغی و تیغه صاف کن تیلر با قیمت مناسب را دارید، می توانید به این سایت اینترنتی معتبر مراجعه و سفارش خود را ثبت نمایید. مجموعه هامین که متعهد است، بعد از ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن اقدام به آماده سازی و ارسال آن به سراسر کشور می نماید.

قیمت انواع تیغه صاف کن درجه 1 در بازار

انواع تیغه صاف کن با قیمت های متفاوت

انواع تیغه صاف کن با قیمت های متفاوت انواع تیغه صاف کن با قیمت های متفاوت در بازار موجود می باشند. این تیغه صاف کن ها بر اساس آلیاژی که جهت تولید آن به کار رفته است از تفاوت قیمت برخوردار هستند. تیغه صاف کن های تهیه شده از آلیاژ فولاد از گرانترین تیغه ها در صنعت کشاورزی محسوب می‌شوند. این تیغه ها با توجه به اینکه متریال آن از فولاد مقاوم می‌باشد، از جنسی بسیار سخت و مستحکم برخوردار می باشند. شما می توانید این تیغه صاف کن را برای سال‌های طولانی مورد استفاده قرار دهید، بدون اینکه دچار سایش کج شدگی و یا شکستگی شود، هرچند که از نظر قیمت نسبت به سایر تیغه ها گرانتر است اما از نظر اقتصادی خرید آن به صرفه می باشد.

تیغه صاف کن از آلیاژ استیل نیز از دیگر تیغه صاف کن های بسیار مناسب در بازار می باشد. این تیغه صاف کن نیز از نظر قیمت نسبت به سایر تیغه ها بالا می باشد، چراکه متریال استیل در برابر رطوبت زنگ نمی زند و تیغه راه چاره فرسایش و خوردگی نمی کند. اما اشکالی که به این آلیاژ وارد است کند شدن سریع تیغ تراکتور می باشد.

تیغ صاف کن از جنس آلومینیوم، از متداول‌ترین تیغه های موجود در بازار می باشد این تیغ صاف کن از قیمت ارزان تری بهره مند می باشد، شما می توانید با توجه به نیاز، حجم کار، زمین کشاورزی و بودجه خود اقدام به خرید انواع تیغ صاف کن از متریال های مختلف نمایید.

تاثیر قیمت ارز بر قیمت انواع تیغه صاف کن

تاثیر قیمت ارز بر قیمت انواع تیغه صاف کن در این بخش به تاثیر قیمت ارز بر قیمت انواع تیغه صاف کن می پردازیم. همانطور که در سال‌های اخیر شاهد هستید، نوسانات ارز و افزایش قیمت دلار باعث ایجاد تورم و افزایش قیمت‌های کالاها در کشورمان گردیده است. قیمت تیغ صاف کن نیز از این امر مستثنی نبوده و با توجه به بالا رفتن قیمت آلیاژهای مختلف و همچنین هزینه های ثابت و متغیر قیمت تیغه صاف کن نیز افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

به عنوان مثال تیغ صاف کن تولید شده از آلیاژ فولاد، نسبت به سال‌ های قبل افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است، چرا که فولاد در این چند سال اخیر گرانتر شده است. با توجه به اینکه کشاورزان و همچنین صنایع مختلف برای پیشبرد کارهای خود از جمله صاف کردن زمین و حاصلخیز کردن آن نیاز به استفاده از تراکتور و همچنین تیغه صاف کن های مقاوم و با کیفیت دارند، لازم است که تمهیداتی برای ثابت نمودن قیمت های انواع تیغه صاف کن در کشور شود.

مصرف‌کنندگان نهایی تیغ صاف کن به اجبار انواع تیغ صاف کن را با قیمت‌های بالایی خریداری می‌کنند. اما راه حل دیگر سفارش و خرید این محصول از مراکز فروش و تولید مستقیم است که بی واسطه محصول را توزیع و فروش می نمایند.

قیمت روز انواع تیغه صاف کن تیلز در ایران

قیمت روز انواع تیغه صاف کن تیلز در ایران قیمت روز انواع تیغ صاف کن تیلر در ایران را میتوانید در سایت فروشگاهی هامین کشت مشاهده و بررسی نمایید. این مجموعه معتبر کامل ترین مراکز خرید انواع تیغ صاف کن تیلر در سطح کشور معرفی شده است. هامین کشت نه تنها به فروش محصولات کشاورزی در بازارهای داخلی می پردازد، بلکه از بزرگترین صادرکنندگان تیغ صاف کن و سایرادوات کشاورزی در ایران است که صادرات محصولات آن به کشورهای همسایه نظیر افغانستان، عراق، روسیه، ترکیه، بلاروس، ارمنستان و آذربایجان صورت می گیرد.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری