قیمت انواع گاوآهن درجه یک به صورت عمده

محتوای جدول

گاوآهن یا خیش یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین ادوات کشاورزی است که از آن به منظور کندن و شخم زدن و زیر و رو کردن زمین های کشاورزی استفاده می شود. گاو آهن ها برای شخم اولیه زمین های کشاورزی به کار می روند. هدف از شخم اولیه، برآورده کردن نیازهای اولیه برای رشد گیاهان کشاورزی است. خریداران گاوآهن می توانند با آگاهی از قیمت انواع گاوآهن درجه یک به صورت عمده این محصولات را با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه از بازار تهیه کنند.

قیمت انواع گاوآهن درجه یک به صورت عمده

فروش انواع گاو آهن زیر قیمت بازار

فروش انواع گاو آهن زیر قیمت بازارفروش انواع چیزل کشاورزی زیر قیمت بازار فرصت خوبی را برای آن دسته از خریدارانی ایجاد می کند که قصد دارند این محصول را با قیمتی کم و ارزان تهیه کنند. گاوآهن هم مانند سایر ادوات کشاورزی انواع مختلفی دارد. در ذیل به چند مورد از انواع گاو آهن اشاره خواهیم کرد:

  1. گاو آهن بشقابی
  2. گاو آهن شخمیران
  3. گاو آهن شش خیش
  4. انواع گاو آهن آهنگری
  5. گاو آهن برگردان دار
  6. گاو آهن دو طرفه

فروشنده گاو آهن برگردان دار با کیفیت درجه یک

فروشنده گاو آهن برگردان دار با کیفیت درجه یکمعمولا در اکثر مراکز فروش اینترنتی ادوات کشاورزی، انواع روتوچیزل برگردان دار با کیفیت درجه یک موجود می باشند. محصول مورد نظر یکی از ادوات کشاورزی است که با اتصال به تراکتور قابلیت جا به جایی خاک را دارد به این صورت که مقدار مشخصی از خاک را از عمقی معین برداشته و پس از چرخاندن با زاویه ی مشخص، آن را به یک سمت برمی گرداند.این نوع از گاو آهن از قسمت هایی مانند خیش، ساقه، ضمایم گاو آهن، شاسی یا قاب تشکیل شده است. معمولا خرید و فروش انواع گاو آهن برگردان دار برحسب:

  • نوع گاو آهن و مشخصات فنی
  • کشور / کمپانی تولید کننده

گاو آهن برگردان دار بر دو نوع است:

  • یکطرفه یک خیش یا چند خیش
  • دو طرفه یک خیش یا چند خیش

خریدار بهترین گاو آهن سه خیش در مشهد

خریدار بهترین گاو آهن سه خیش در مشهدخریداران بهترین روتوچیزل مرکب سه خیش در مشهد معمولا کشاورزان زحمت کش هستند. پس بهتر است که با اطلاع از طرح های فروش ارزان گاو آهن و سایر ادوات کشاورزی محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

قیمت خرید ارزان گاو آهن شخمیران در کشور

قیمت خرید ارزان گاو آهن شخمیران در کشورقیمت خرید ارزان گاو آهن شخمیران در کشور می تواند این فرصت را به کشاورزان بدهد که در ازای خرید این نوع از گاو آهن مبلغ کمتری را بپردازند. همچنین کشاورزان می توانند با اطلاع از قیمت گاو آهن سه خیش و قیمت تیغه گاو آهن در یک خرید کلی مبلغ کمتری را بپردازند و سود بیشتری از خرید خود ببرند.

نمایندگی گاو آهن در ایران

نمایندگی گاو آهن در ایراناکثر شرکت های تولیدی دارای خدمات پس از فروش هستند. نمایندگی های گاو آهن نیز در سراسر ایران فعال و در حال خدمت رسانی به مشتریان خود هستند. در صورت نیاز به نمایندگی محصول مورد نظر می توانید به نمایندگی های فعال این نمونه از اداوات کشاورزی مراجعه نمایید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری