قیمت تراکتور باغی روسی

محتوای جدول

مکانیزاسیون کار یدی یک کار اولویت دار در کشاورزی است که باعث موفقیت و سودآوری شما می شود. اگر کل حیطه کار یک باغ 10 هکتاری، یک گاو و یک چمن زنی کوچک باشد، یک تراکتور روسی کافی است. ابعاد کوچک آن امکان استفاده از آن را در مناطق محدود فراهم می کند، و انتخاب گسترده ای از پیوست ها انجام انواع کارها را ممکن می سازد. عامل مهم دیگر در مورد تراکتور روسی قیمت است که به طور قابل توجهی قیمت تراکتور باغی روسی کمتر از هزینه یک تراکتور بزرگ است.

قیمت تراکتور باغی روسی

مزایای استفاده از تراکتور روسی

مزایای استفاده از تراکتور روسی در مواقعی که مزرعه های بزرگ در حد هکتار را دارید برای شما تراکتور های بزرگ مناسب است ولی برای مواقعی که یک مزرعه کوچک و خانوادگی دارید می توانید از مینی تراکتور های روسی استفاده کنید. این انتخاب در درجه اول توجیه اقتصادی خواهد داشت ، نگهداری تراکتور روسی نسبت به تراکتور بزرگ بسیار ارزان تر است. و به لطف انواع پیوست ها، می تواند تمام عملکردهای تجهیزات قدرتمند تر را انجام دهد.

در مجتمع های بزرگ دامپروری، مینی تراکتورها به طور گسترده ای برای کار در مزارع استفاده می شوند. به دلیل اندازه جمع و جور و قابلیت مانور آنها، توزیع خوراک، و حذف فضولات حیوانات با کمک آنها راحت است. همین مزایا باعث محبوبیت آنها در مزارع گلخانه ای بزرگ می شود، جایی که اندازه تجهیزات نقش مهمی ایفا می کند.

در حوزه شهرداری از این نوع تجهیزات برای مراقبت از چمن، نظافت میادین، پیاده روها استفاده می شود. و همچنین هر کار دیگری که در آن استفاده از ماشین های بزرگ مشکل است. تراکتور باغی کوچک روسی برای مزارع کوچک و شرکت های ساخت و ساز ‌کوچک بسیار مناسب است و پاسخ گوی نیاز آنها می باشد.

یک میکسر بتن نصب شده به پر کردن گودال های خالی گمک می کند، یک مینی بیل مکانیکی سنگرهایی را برای ارتباطات حفر می کند ، یک مته سوراخ هایی را برای نصب تیرها ایجاد می کند یا به پیچ کردن شمع های پیچ کمک می کند.

کارخانه تولید تراکتور باغی روسی

کارخانه تولید تراکتور باغی روسی بازار امروز انتخاب بزرگی در مورد ماشین آلات کشاورزی ارائه می دهد. خرید یک تراکتور جدید براق یا مدل نسل قدیم تصمیم آسانی نیست و در اینکه چه چیزی صرفاً یک خرید و چه چیزی به عنوان سرمایه گذاری خواهد بود، شک زیادی وجود دارد. هنگام انتخاب یک تراکتور، علاوه بر نگاه کردن به نوع تجهیزات تراکتور سطح هدف نیز باید در نظر گرفته شود. کارخانه ما در زمینه تولید انواع لوازم کشاورزی با کیفیت از جمله تراکتورها فعالیت دارد که یکی از این تراکتور ها تراکتور روسی است.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری