قیمت تریلی تراکتور میانه 3.5 تن

محتوای جدول

تراکتور ها یکی از ماشین آلات کاربردی در ساخت و ساز و حمل و نقل هستند که یکی از اجزای مهم آن ها تریلی تراکتور نام دارد که گنجایش های متفاوتی برای هر کدام از آن ها وجود دارد. قیمت تریلی تراکتور میانه ۳.۵ تنی متناسب با میزان نواد اولیه به کار رفته در آن و همچنین نوسانات قیمت انواع مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد.

قیمت تریلی تراکتور میانه 3.5 تن

مشخصات تریلی تراکتور میانه 3.5 تن

مشخصات تریلی تراکتور میانه 3.5 تن تریلی های تراکتور میانه ۳.۵ تنی دارای مشهصاتی هستند که در ادامه گفته شده است؛

  1. یکی از مهم ترین مشخصات آن ها، داشتن بدنه ای از جنس فولاد بوده که دارای مقاومتی به اندازه سنگ است و به هیچ وجه دچار شکستگی و ترک خوردگی نمی شود.
  2. دارای شکلی شبیه مستطیل های بزرگ بوده که بدنه آن را به شکل شیار های به هم پیوسته قالب می زنند و قسمت بالای این تریلی ها دارای شکاف است تا میزان اشیا درون آن بر اساس اندازه آن ریخته شود.
  3. بدنه آن ها را با رنگ های ضد آب و ضد زنگ موشش می دهند به طوری که هم درون و هم بیرون آن به طور کانل با رنگ ها در تناس بوده و به این ترتیب در اثر باران و رطوبت و سایر مواد دچار زنگ زدگی و خوردگی نخواهد شد.
  4. همچنین وجود این رنگ ها در بدنه تریلی تراکتور می توان از خراشیده شدن آن جلوگیری نموده و به این ترتیب تریلی سالم بماند.
  5. گنجایش آن سه و نیم تن است، یعنی می توان سه و نیم تن مواد را در هر بار به وسیله آن جا به جا کرده و این مقدار قابل توجهی به شمار می آید و باعث می شود که تریلی بسیار کاربردی تر شمرده شود.
  6. گفتنی است که معمولا سعی می شود که برای حفظ مخیط زیست، از فولاد های بازیافت شده برای آن استفاده گردد تا منابع کمتری استخراج گردد. 

خرید تریلی تراکتور میانه در مشهد

خرید تریلی تراکتور میانه در مشهد خرید تریلی تراکتور میانه در مشهد بسیار افزایش یافته است و دلیل آن نیاز بسیار بالا در حمل و نقل به آن ها بوده و از طرفی تریلی تراکتور مشهد یکی از بهترین نمونه های تولید شده در ایران لست.

این نوع تریلی دارای کیفیت بسیار زیادی بوده و به هیچ وجه قیمت بالایی ندارد و در مقایسه قیمت ها می توان به قیمت ارزان تر آن در خرید توجه کرد.

در خرید آن بسیاری به مدل و گنجایش آن توجه دارند که به این منظور عکس های مختلفی از تریلی های تولید شده در این جا قرار داده شده است تا بر حسب آن ها سفارش ها ثبت گردد و پس از پرداخت و نهایی شدن خرید، محصول ارسال گردد.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری