قیمت تریلی دو چرخ تراکتور با بهترین کیفیت

محتوای جدول

قیمت تریلی دو چرخ تراکتور با توجه به نوع آن یعنی ساده یا غربیلک دار تعیین می شود. تریلی دو چرخ که امروزه بر روی تراکتورها نصب می شوند، جزء مهمترین ادوات کشاورزی بوده و کیفیت آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

یکی از مواردی که در تعیین قیمت این نوع ادوات اثر مستقیم دارد، همین کیفیت تریلی می باشد. تریلی با کیفیت بالا اگر بدون واسطه عرضه شود، قیمت بسیار مناسب تری نسبت به بازار آزاد که واسطه ها نقش تعیین کننده در قیمت دارند، خواهد داشت.

قیمت تریلی دو چرخ تراکتور با بهترین کیفیت

معرفی بهترین تریلی دو چرخ تراکتور

معرفی بهترین تریلی دو چرخ تراکتور

تریلی دو چرخ تراکتور از جمله پرفروش ترین انواع تریلی های موجود در بازار بوده که به دلیل کشش و استحکام بسیار بالایی که دارد در بسیاری از صنایع از آن استفاده می شود. بهترین نوع این تریلی می تواند باری با وزن 3.5 تا 8 تن را در ساعت جابه جا کند.

چون تریلی های دو چرخ باید بار زیادی را تحمل کنند، شاسی های آن به گونه ای طراحی شده که در برابر بارهایی با حجم بسیار بالا بسیار مقاومند. تریلی طراحی شده هم به صورت تک محوره و هم دو محوره بوده تا بتواند کارایی لازم را در زمان حمل بار بدون کمترین خسارت داشته باشد.

بار را می توان در زاویه 45 درجه به کمک این نوع تریلی ها خالی کرد. تخلیه از عقب و به صورت یک طرفه انجام می گیرد. به مانند دیگر انواع تریلی ها، این نوع تریلی نیز از بخش های مختلفی از جمله لاستیک، شاسی، اتصال دهنده ها و محورهای مستقل تشکیل شده است.

این نوع تریلی ها دارای وزن نسبتا کمی بوده و به همین دلیل حمل آنها نیز آسان می باشد. در هر فضا و مکانی امکان استفاده از آنها وجود دارد. همین ویژگی سبب شده تا هم در کارهای کشاورزی و هم تولیدی بتوان به راحتی از آن استفاده نمود.

توزیع تریلی دو چرخ تراکتور با بهترین کیفیت

توزیع تریلی دو چرخ تراکتور با بهترین کیفیت

توزیع تریلی با کیفیت مخصوص تراکتور امروزه به روش های مختلفی انجام می گیرد. با گسترش فضای مجازی، فروش اینترنتی این نوع ادوات هم رونق بیشتری گرفته است. در این روش فروش، هم تنوع محصولات عرضه شده بالا بوده و هم مشتری می تواند با سرعت بیشتری اقدام به سفارش و خرید کند.

ما به عنوان توزیع کننده عمده در تلاشیم تا از طریق سایت بهترین و باکیفیت ترین نوع تریلی دو چرخ را به مشتریان در سراسر کشور عرضه نماییم. تریلی دو چرخ عرضه شده دارای سایزبندی های مختلف بوده و شما می توانید با توجه به نوع تراکتور خود دست به انتخاب بزنید.

فروش ما به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت زمانی بوده و شما می توانید خریدتان را هر زمان از شبانه روز که بود بدون فوت وقت انجام دهید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری