قیمت خرید تریلی دو محوره تراکتور کشاورزی

محتوای جدول

بدون استفاده از تریلی دو محوره تراکتور در حمل محصولات کشاورزی، گندم، جو و برنج با تناژ بالا، خیلی کار کشاورزی سخت است و با مشکل مواجه می شود.قیمت خرید تریلی دو محوره تراکتور کشاورزی ساخت ایران مناسب بوده و با کاربردی که دارد، هیچ وقت کشاورز را از خرید آن پشیمان نمی سازد. 

قیمت خرید تریلی دو محوره تراکتور کشاورزی

مشخصات فنی تریلی دو محوره

مشخصات فنی تریلی دو محوره

ساخت تریلی تراکتور با مدل ها و اندازه های مختلف در کشور ما رواج دارد. با صنعتی شدن کشاورزی، نمی توان محصولات را بار حیواناتی مثل اسب و الاغ کرد و منتظر ماند تا آن ها به مقصد برسند.

نیاز است که وسیله نقلیه ای باشد که با سرعت بالا این کار را برای ما انجام دهد. تریلی تراکتور در اندازه های مختلف در شهر های صنعتی که کارخانه های بزرگ تولید این وسیله حمل و نقل را دارند، تولید می شود.

تریلی تراکتور از لحاظ تعداد محور و چرخ مفاوت است؛ در کارخانه های ساخت و تولید تریلی تراکتور، با توجه به نیاز مشتری، انواع و اقسام این مدل تراکتور اعمم از دو چرخ (یک محور)، چهار چرخ (دو محوره) و شش چرخ ساخته می شود و به فروش می رسد.

مشخصات تریلی دو محوره، سبب شده که از این وسله کاربردی برای حمل مقادیر بالا و تناژی محصولات کشاورزی از آن استفاده شود.

این نوع تریلی همان طور که از اسمش پیدا است دارای دو محوره و چهار چرخ می باشد که اتاق بار روی آن سوار شده است. این تریلی تراکتور با توجه به این که یک محور بیشتر از تریلی تراکتور یک محوره دارد، از قدرت جابجایی و حمل بیشتری برخوردار است.

از نظر جایگاه راننده و نوع فرمان و … تقریبا همه انواع تریلی تراکتور ها به هم شباهت دارند. 

مرکز ساخت تریلی دو محوره تراکتور

مرکز ساخت تریلی دو محوره تراکتور

در همه استان های کشورمان، کشاورزی حتی در بعضی شهر ها کم، اما رواج دارد؛ به همین علت در بسیاری از شهر ها مرکز ساخت تریلی دو محوره تراکتور وجود دارد که نیاز کشاورزان استان خود را برآورده می کنند.

ساخت تریلی تراکتور، تخصص مربوط به خود را می طلبد که  کارخانه های ایرانی با بهره گیری از متخصصان و مهندسان حرفه ای توانسته اند این وسایل نقلیه را به نحو احسن تولید کنند.

خرید تریلی دو محوره با کیفیت و اصطلاحا جان سخت، می تواند خیال شما را بابت اول کار کشاورزی و بعد خراب نشدن دائمی تریلی راحت کند.

توصیه ما این است که اگر قصد خرید تریلی دو محوره تراکتور برای کار کشاورزی و باغداری خود دارید، به مراکز ساخت انواع تریلی معتبر در همه استان ها به ویژه اراک، اصفهان، تهران و کرمان و … (بنا به شهر سکونتتان) مراجعه کنید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری