قیمت روز تریلی کوچک تراکتوری مناسب کشاورزی

محتوای جدول

تراکتورها ماشین های قدرتمندی هستند که می توان با نصب ادواتی مانند تریلی به عقب آنها نقل و انتقال انواع کود یا بار را انجام داد. وجود چرخ در زیر این تریلی ها امکان حرکت آنها به وسیله تراکتور به مناطق دارای پستی و بلندی را به راحتی فراهم می کند. این تریلی در انواع سایز کوچک و بزرگ و با دو یا چهار چرخ در زیر خود ساخته می شوند.انواع تریلی تراکتور کشاورزی کدامند و قیمت روز تریلی کوچک تراکتوری چقدر است؟

قیمت روز تریلی کوچک تراکتوری مناسب کشاورزی

انواع تریلی تراکتور کشاورزی

انواع تریلی تراکتور کشاورزی

برای حمل انواع بار از تریلی تراکتور کشاورزی استفاده می‌شود. محموله‌هایی همچون انواع علوفه، خاک، سنگ و هر نوع بار دیگری را که در تریلی جا بگیرد می توان با تریلی تراکتور جابجا کرد. این تریلی ها به وسیله یک میله بکسل مخصوص به پشت تراکتور متصل می شوند و در ظرفیت ها و اندازه های مختلف در بازار وجود دارند.

انواع تریلی کشاورزی دارای ظرفیت حمل بار مشخصی می باشند  و بر همین اساس دسته بندی می شوند.

از جمله انواع تریلی تراکتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

تریلی تراکتور دو چرخ : پرکاربردترین نوع تریلی ها تراکتور در ایران از این نوع هستند و دارای ظرفیت حمل بار حدودا سه و نیم تن می باشند.

تریلی تراکتور چهار چرخ :  این تریلی ها معمولا برای حمل علوفه و یونجه مورد استفاده قرار می گیرند. قسمت دیوار آنها نسبت به انواع دیگر دارای ارتفاع بیشتری می باشد.  این تریلی به وسیله تراکتورهای سنگین و نیمه سنگین و حمل و جابجا می شود.

انواع دیگری از تریلی ها با ظرفیت هفت و هشت تن در بازار وجود دارند که به علت عدم توانایی جابجایی آنها توسط تراکتور های سبک و نیمه سنگین کاربرد کمی به ویژه در ایران دارند.

استفاده از تریلی کشاورزی به عنوان یک وسیله تسهیل کننده فرآیند کشاورزی می‌تواند نقش زیادی در افزایش بهره‌وری و سودآوری از زمین‌های کشاورزی داشته باشد.

فروش تضمینی تریلی کوچک تراکتوری

فروش تضمینی تریلی کوچک تراکتوری

فروشگاه های عرضه انواع تجهیزات و ادوات کشاورزی و کسانی که به شغل صادرات انواع این وسایل به کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان و دیگر کشورها مشغول هستند می توانند از تریلی کوچک کشاورزی برای توسعه شغل خود استفاده کنند.

فروش تریلی تراکتوری سایز کوچک به صورت تضمینی این امکان را برای خریداران فراهم کرده تا نوع مرغوب این محصول را تهیه کنند.

برای خرید این تریلی با مسئول فروش ما ارتباط برقرار نموده و ضمن اطلاع از قیمت روز این تریلی نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

قابل ذکر است که خرید عمده این تریلی در تعداد زیاد شامل تخفیف ویژه می باشد و با قیمت کمتری در اختیار خریدار قرار می گیرد.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری