قیمت ویژه تریلی 5 تن تراکتوری چهار چرخ

محتوای جدول

امروزه به لطف صنعت و پیشرفت علمی چشمگیر جهان مخصوصاً در حوضه کشاورزی و حمل و نقل، دستگاه ها و ابزاری تولید شده اند که می توان به کمک آن ها عملیات سخت کشاورزی را به راحتی پشت سر گذاشت. یکی از این دستگاه های فوق العاده تراکتور است تراکتور به تنهایی برای حمل و نقل کاربرد ندارد و باید به کمک یک تریلی این کار انجام گردد. یکی از بهترین موارد برای پاسخ به این نیاز تریلی 5 تن تراکتوری است. ما این محصول را با قیمت ویژه در اختیارتان قرار می دهیم.
قیمت ویژه تریلی 5 تن تراکتوری چهار چرخ

مشخصات فنی تریلی 5 تن

مشخصات فنی تریلی 5 تن در حمل و نقل، این تریلی ها به دلیل انعطاف پذیری بیش از تریلر های عادی برتری دارند. این دستگاه ها را می توان به سرعت جفت و وصل کرد. قطع و وصل آن ها به صورتی است که اگر تراکتور حمل کننده از کار افتاد، تراکتور دیگری می تواند بدون ایجاد مزاحمت جایگزین آن شود.

در مقایسه با یک تریلی عادی، اتصال تریلی 5 تن به یک دستگاه تراکتور آسان تر است، زیرا تنها یک نفطه اتصال دارد، در حالی که یک تریلر عادی دارای دو نقطه اتصال (کوپلینگ و اتصال میلگرد) است. تراکتور های ویژه ای که به عنوان کامیون شناخته می شوند و یا کامیون های شاتل نیز به راحتی می توانند از این تریلر ها در یک زمین یا هر جاده ای استفاده نمایند.
این محصولات می توانند بارگیری بسیار بیشتری از یک تریلی عادی داشته باشند. به همین دلیل، این تریلی ها به راحتی می تواند اشیاء طولانی تر، (لوله، تیرها، حتی ریل های راه آهن) را حمل کند. این به قانون بستگی دارد. در برخی از کشورها، یک تریلر تراکتور می تواند به اندازه یک تریلر کامیونت باشد. با این حال، از آنجا که اندازه یک کامیون سفت و سخت بیشتر از یک تراکتور است، این باعث افزایش طول کلی ترکیب می شود و باعث می شود در اتصال با آن کمتر مانور یابد.

جفت چرخ
وسیله نقلیه بکسل دارای یک صفحه اتصال گسترده ای است که به عنوان اتصال پنجمین چرخ وصل شده است و بر روی شاسی خود نصب شده است که در آن تریلر قرار دارد و محورها نیز در کنار آن قرار می گیرند. هنگامی که تراکتور در زیر تریلر معکوس حرکت می کند، یک کوپل در زیر قسمت جلوی آن پیش رفته و در داخل شکاف داخل صفحه کشویی می چرخد ​​و فک های چرخ پنجم را که روی آن قرار دارد، را به آن نزدیک می کند. راننده باید پاهای تریلر را به صورت دستی بالا ببرد و خطوط ترمز هوا و کابل های برقی را جفت کند.

مرکز تولیدی تریلی 5 تن تراکتوری

مرکز تولیدی تریلی 5 تن تراکتوری مرکز تولیدی تریلی تراکتور ما یکی از معتبر ترین و ماهر ترین مجموعه های تولیدی این محصول است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید این محصولات با ما تماس بگیرید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری