مراکز توزیع بیل تراکتور کشاورزی

محتوای جدول

توزیع بیل تراکتور کشاورزی به طور گسترده در تمام نقاط ایران انجام می‌ شود. چرا که ایران جزو کشور هایی است که در حوزه کشاورزی همواره پیشتاز بوده است. لذا افراد فعال در حوزه کشاورزی است نیاز شدیدی به بیل های تراکتور کشاورزی دارند و با استفاده از این ادوات روند کشت محصولات راحت‌ تر انجام می‌ شود. مراکز توزیع بیل تراکتور کشاورزی سعی دارند به طور گسترده این محصول را تامین کرده و با قیمتی بسیار نازل به دست مشتریان برساند.

مراکز توزیع بیل تراکتور کشاورزی

معرفی انواع بیل تراکتور کشاورزی

معرفی انواع بیل تراکتور کشاورزی بیل تراکتور کشاورزی یکی از کاربردی ترین ادوات تراکتور ها است که کاربرد های بسیاری در حوزه کشاورزی، دامپروری و حتی راه سازی دارد. به طور کلی یک ماشین تراکتور به تنهایی نمی‌ تواند کاربری خاصی داشته باشد و تنها با استفاده از این ادوات کاربرد های بیشتری از این ماشین به انجام می رسد.

شرکت های ماشین سازی بیل های تراکتور کشاورزی را در انواع و اقسام مختلفی تولید می کنند که هر یک از انواع این بیل ها شکل ظاهری متفاوتی دارند و کاربرد هایشان نیز با یکدیگر تمایز دارد.

بیل تراکتور چهار جک: در ساختار این بیل ها از ۴ جک هیدرولیکی دوطرفه استفاده شده است. از همین جهت هنگام بارگیری این بیل ها تعادل بسیار کاملی دارند. همچنین این محصولات دارای دو تکیه گاه برای نشیمنگاه بیل هستند که این موضوع باعث می‌ شود کار با این بیل های جلو تراکتور راحت و آسان انجام شود. در ساختار کلی بیل 4 جک از آلیاژ های با کیفیت و شناسنامه‌ دار استفاده شده است و میزان حداکثر ظرفیت بارگیری آن ها ۱۲۰۰ کیلوگرم است.

بیل تراکتور سه جک: این بیل ها راندمان شان نسبت به محصولات مشابه بیشتر است. چرا که طراحی ویژه‌ ای دارند و برای طراحی آن ها از بیل های 3 جک شرکت ولوو الهام گرفته اند و در ساختار این بیل های جلو تراکتوری از بهترین مواد اولیه استفاده شده است و وزن بسیار سبکی دارد و در عین سبک بودن نیز استحکام شان بالا است.

قیمت خرید بیل تراکتور کشاورزی

قیمت خرید بیل تراکتور کشاورزی بیل تراکتور کشاورزی یکی از ادواتی است که به قسمت جلوی تراکتور ها متصل می‌ شود و موجب می گردد تا ماشین های تراکتور کاربری‌ های بیشتری داشته باشند. قیمت بیل تراکتور با توجه به عامل های متعددی تعیین می‌ شود.

از آن جایی که این دسته از ادوات کشاورزی توسط برند های مختلفی ساخته می‌ شوند لذا هر یک از نمونه‌ های تولید شده از این محصولات قیمت‌ های متفاوتی دارند. چرا که از متریال مختلفی برای ساخت آن ها استفاده می شود. البته نحوه ای که برای فروش بیل تراکتور کشاورزی انتخاب می‌ شود، به طور مستقیم بر روی افزایش و یا کاهش قیمت بیل تراکتور تاثیر می گذارد.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری