مرکز تولیدی تریلی 3/5 تن تراکتور

محتوای جدول

تریلی 3/5 تن تراکتور جهت استفاده و حمل بار در صنایع کشاورزی و دامپروری کاربرد دارد. می توان بیش از ۳ تن بار مختلف از جمله سنگ، آجر، علوفه، کود، سیمان و گچ و بسیاری موارد دیگر با این وسیله نقلیه جابجا نمود. این ابزار صنعتی بسیار پر کاربرد بوده و از نظر کارایی در سطح بالایی قرار دارد. باعث تسریع در روند انجام کارها و افزایش میزان بهره وری در صنایع مختلف تولیدی می شوند.

مرکز تولیدی تریلی 3/5 تن تراکتور

حداکثر میزان بار قابل حمل با تریلی تراکتور

حداکثر میزان بار قابل حمل با تریلی تراکتور

تریلی تراکتور نوعی دستگاه می باشد که در صنعت کشاورزی بسیار تاثیر گذار بوده و می تواند بار زیادی را جابجا کند. استفاده از این ابزار باعث افزایش میزان تولیدات کشاورزی شده و بهره وری را بالا می برد. از این نو دستگاه جهت حمل انواع بار استفاده می شود. انواع بار از جمله سنگ، خاک، آجر، کود، علف، هیزم، مصالح ساختمانی و بسیاری موارد دیگر توسط این بارکش ها در مسافت های طولانی حمل و نقل می گردند.

ظرفیت حمل بار در این نوع وسیله نقلیه بیشتر از ۳ و نیم تن می باشد. این ظرفیت بار و مقدار ان توسط کارخانه تولید کننده و سازنده تعیین می گردد. بایستی به میزان استاندارد بار داخل تریلی قرار داده شود زیرا بیشتر از ان باعث خرابی و فرسوده شدن تراکتور خواهد شد و خطرناک می باشد. این وسیله از قطعات مختلفی تشکیل شده است که همگی با کیفیت و مهندسی ساز می باشند.

این ابزار کشاورزی می تواند روند تولید و برداشت و تمام فعالیت ها را در مزارع سرعت ببخشد. راندمان تولید محصولات کشاورزی را بالا می برد و تحول مهمی در صنعت کشاورزی می باشد. استفاده از این وسایل در مشاغل مختلف دامداری و کشاورزی توصیه می گردد.

آخرین قیمت تریلی 3/5 تن تراکتور

آخرین قیمت تریلی 3/5 تن تراکتور

آخرین قیمت تریلی ۳ و نیم تن تراکتور با توجه به میزان تقاضا در بازار و درجه ساخت و تولید آن، کیفیت قطعات به کاربرده شده تعیین می شود. تریلی تراکتور در ایران یک ابزار صنعتی محسوب می گردد و کیفیت آن تضمین شده است. این وسیله نقلیه جهت بهبود فعالیت های صنعتی تولید گشته و بسیار مفید و پرسود می باشد. تولیدی تریلی تراکتور این ابزار و ماشین با کیفیت را در انواع مختلفی تولید و جهت فروش عرضه می کند.

یکی از ماشین های پر فروش در بازار تریلی روسی تراکتور می باشد. تمامی قطعات داخلی این ماشین اصل و خارجی می باشد. کیفیت عالی و بی نظیری داشته و دارای گارانتی فروش و خدمات پشتیبانی می باشند. این وسیله بارکش از باکیفیت ترین قطعات توسط مهندسین حرفه ای تولید شده است.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری