واحد تولید بیل لودری چهار جک

محتوای جدول

امروزه مشتریان و متقاضیان خرید تراکتور لودری چهار جک بیشتر مایل به خرید از طریق نمایندگی های اصلی و معتبر شرکت های تولید کننده می باشند دلیل آن نیز به این خاطر است که واحدهای تولیدی بیل لودری چهار جک از طریق نمایندگی های خود فروش ویژه تخفیفاتی را برای مشتریان عمده در نظر می گیرند و محصولات را حتما با ارائه کارت گارانتی ضمانت کالا تحویل می نمایند. جهت خریداری انواع بیل لودری تضمینی و با کیفیت از نمایندگی های اصلی و معتبر از طریق این مجموعه اقدام فرمایید.

واحد تولید بیل لودری چهار جک

مشخصه های بیل لودری چهار جک

مشخصه های بیل لودری چهار جک همانطور که می دانید تراکتور ها به تنهایی کاربرد آنچنانی ندارد و باید برای استفاده های کاربردی متعلقات مخصوص به آن را فراهم نمود. تولید بیل لودری چهار جک از پرکاربردترین ادوات متصل شده به تراکتور می باشد که با نام فرانت لودر نیز شناخته می شود.

تریلی چهار جک از پرکاربردترین انواع بیل جلو تراکتور ها می باشد که امروزه در صنعت های مختلف به شکل بسیار زیادی استفاده می شود. این نوع از بیل لودری ها با دارا بودن 4 جک هیدرولیکی دو طرفه و دو فشاره پرقدرت سبب ایجاد تعادل برای این ماشین صنعتی در هنگام بارگیری ها می شود.
از مشخصه های فنی بارز انواع بیل لودر چهار جک میزان ظرفیت بارگیری می باشد که این مقدار برابر با 1200 کیلوگرم می باشد همچنین وزن آن ها در محدوده 720 کیلوگرم، حداکثر ارتفاع کارکردی 3900 میلیمتر، عرض باکت آن در بین 1500  تا 1800 میلیمتر و نیز حجمی برابر با 400-500 لیتر دارند.
امروزه به علت وجود مزیت های بسیار استفاده از این دستگاه در بسیاری از کارخانجات و تولیدی های ادوات صنعتی و کشاورزی انواع بیل لودری چهار جک تولید می شود، از بارزترین آن ها می توان به این موارد اشاره کرد:
استفاده از ناخن های فولادی فورچ شده با قابلیت ضد سایشی
قابلیت نصب برای هر نوع تراکتوری از جمله انواع تراکتورهای فرگوسن، رومانی
تطابق و بهره بری از استاندارد های روز دنیا
قابلیت گریس کاری عالی و بسیار تمیز در محل اتصال با وجود شیار های مارپیچ روی پین ها
مجهز بودن به دو تکیه گاه خوب برای آسان کاری نشیمنگاه بیل 

وجود انواع باکت های قابل تعویض اعم از باکت میکسر بتن، باکت سنگ جمع کن، باکت علوفه گیر، برف روب، خاک صاف کن، باکت سیلوتراش، باکت چهار کاره و برخی دیگر
به کارگیری و استفاده از ورق های آلیاژی شناسنامه دار و با کیفیت

عرضه تضمینی بیل لودری چهار جک

عرضه تضمینی بیل لودری چهار جک همانطور که گفته شد نمایندگی های اصلی شرکت های تولید کننده بیل تراکتور چهار جک از بهترین مراکز و اصلی ترین مراکز عرضه تضمینی تریلی تراکتوری چهار جک و سه جک می باشد. لذا خریداران گرامی داخل کشور برای خرید این نوع از ادوات کشاورزی سعی کنند که حتما از نمایندگی ها اقدام به خرید و تامین قطعات نمایند خوشبختانه شناسایی این مراکز نیز به راحتی انجام می گیرد چرا که بسیاری از آن ها از طریق سایت های اینترنتی کارخانجات خود اقدام به ارائه اینترنتی این محصولات نموده اند.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری