پخش مستقیم تریلی کششی پشت تراکتوری

محتوای جدول

شرکت تولید کننده انواع تریلی کششی پشت تراکتوری با هدف پاسخگویی به سطح گسترده ای از نیاز و درخواست متقاضیان در گوشه و کنار کشور و نیز به منظور ایجاد بستری امن و مطمئن، جهت خرید کلیه تجهیزات و ادوات کشاورزی، اقدام به ارائه محصولات خود به صورت مستقیم نموده است. پخش تریلی پشت تراکتوری به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت رسمی شرکت ارائه دهنده نیز امکان پذیر بوده و با نازل ترین قیمت ممکن انجام می پذیرد.

پخش مستقیم تریلی کششی پشت تراکتوری

مشخصات فنی تریلی کششی پشت تراکتوری

مشخصات فنی تریلی کششی پشت تراکتوری

هر آنچه به عنوان تریلی های کششی ویژه نصب پشت تراکتور به بازار عرضه شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است دارای مشخصه های فنی و مهندسی بسیار ویژه ای است که به آن ها قابلیت های آن ها را چندین برابر می نماید.

در اینجا به برخی از آن ها به صورت مختصر، اشاره می شود تا با محصولاتی کارآمد و منحصر به فرد، بیشتر آشنا شوید:

  • ظرفیت بسیار بالا: در درجه اول باید به این نکته اشاره نماییم که این نوع تریلی ها قادر هستند حجم بسیار انبوهی از محصولات کشاورزی را که از زمین برداشت و خارج می شوند در خود جای داده و به راحتی به محل مورد نظر حمل نمایند.
  • ارتفاع زیاد شاسی: شرکت تولید کننده به منظور ایجاد رفاه هر چه بیشتر کشاورزان، تولیدات خود را به گونه ای طراحی نموده است که قادر است در انواع زمین های سنگلاخ و حتی شیار شده به راحتی حرکت کند بدون اینکه با زمین برخوردی داشته یا قسمت زیرین آن به جایی گیر کند که البته این امر در هنگام جا به جایی محصولات با حجم بسیار بالا و در وزن های سنگین، اهمیت خود را بیشتر نشان می دهد.
  • نصب و الصاق بسیار آسان: ساخت و پرداخت این نوع ادوات، طوری انجام شده که امکان نصب، راه اندازی و استفاده از آن برای کلیه افراد، امکان پذیر بوده و نیاز به هیچ تخصص و مهارت خاصی ندارد که البته این امر از نظر مصرف کنندگان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

خرید تریلی کششی پشت تراکتوری

خرید تریلی کششی پشت تراکتوری

شرکت تولید کننده انواع تریلی های پشت تراکتوری کششی، با ایجاد شرایط فوق العاده راحت و بدون دغدغه ای برای خرید تریلی پشت تراکتوری اقدام به راه اندازی مراکز نمایندگی ویزه ارائه محصولات خود نموده است تا به این ترتیب، کلیه افرادی که قصد خرید محصولاتی از این نوع را دارند بتوانند در کمال آسایش و رفاه کامل، به تریلی هایی پر قدرت و کاربردی، دست یافته و بیشترین میزان بهره را از آن ها ببرند.

نکته بسیار مهم این است که امکان خرید عمده نیز برای کلیه عزیزان وجود دارد.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری