قیمت تریلی چهار چرخ

محتوای جدول

برای اطلاع از قیمت تریلی چهار چرخ در بازار می توانید به سایت های مجاز مربوطه مراجعه و از قیمت روز محصول مطلع شوید. همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت انواع با کیفیت تریلر چهار چرخ تراکتور و کسب اطلاعات به نمایندگی ها یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

قیمت تریلی چهار چرخ

مهم ترین مشخصه تریلی چهار چرخ

مهم ترین مشخصه تریلی چهار چرخ تریلرهای چهار چرخ ارزان قیمت با بهترین کیفیت موجود در بازار در برخی فروشگاه ها موجود است. اگر می خواهید این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیت بالا خریداری کنید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. تریلر چهار چرخ ارزان و باکیفیت را می توانید از نمایندگی های پخش مستقیم از کارخانه خریداری کنید زیرا این نمایندگی ها محصول مورد نظر را با کیفیت بالا و قیمت کارخانه به فروش می رسانند.

همچنین می توانید یک تریلر چهار چرخ را از فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری کنید. تریلرهای چهار چرخ در سراسر کشور با شرایط ویژه به فروش می رسد. برخی از فروشگاه های سراسر کشور شرایط ویژه ای را برای خریداران این محصول فراهم می کنند. شرایط خاص این فروشگاه ها این است که مثلاً تریلر چرخدار را به صورت نقد یا اقساطی به مشتری تحویل می دهند.

همچنین در زمان ها یا جشنواره های خاصی قیمت اصلی محصول را به صورت درصدی کاهش می دهند و تخفیف های قابل توجهی نیز به مشتری ارائه می دهند. تریلر چهار چرخ 8 تنی به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزار و تجهیزات مورد استفاده در کشاورزی شناخته می شود. این نوع تریلر با قابلیت نصب بر روی تراکتور امکان جابجایی بار پرحجم را در زمان کوتاهی فراهم می کند. از مهمترین ویژگی های این نوع تریلر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

این نوع تریلر دارای دو محور بوده و ظرفیت حمل تقریباً 8 تن را دارد. زاویه ای که یک تریلر چهار چرخ می تواند بارگیری کند تقریباً 45 درجه است. شرایط تخلیه مانند تخلیه عقب است. دارای دو لاستیک در سایز مشخص شده و سیستم فرمان این نوع تریلر از نوع فرمان پایینی می باشد.

به کمک یک تریلی باکیفیت 8 تنی می توان انواع محصولات کشاورزی را به راحتی حمل و در اسرع وقت به محل مورد نظر رساند. در حال حاضر از این نوع تریلر در کارخانجات مختلف از جمله کارخانجات تولید مواد غذایی جهت حمل و نقل انواع بار اعم از خوراک کشاورزی، حمل مصالح ساختمانی و حمل و نقل کالا استفاده می شود.

مراکز خرید تریلی چهار چرخ

مراکز خرید تریلی چهار چرخ فروش یک دستگاه تریلر چهار چرخ 8 تنی بلافاصله با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه شد. در فروش مستقیم دلالان فرصت قیمت گذاری ندارند و مشتری می تواند با توجه به نیاز خود مناسب ترین تریلر را انتخاب و سفارش دهد. به عنوان یک فروشنده بزرگ، ما در تلاش هستیم تا اندازه های مختلف تریلرهای چهار چرخ را مستقیماً به خریداران در سراسر کشور ارائه دهیم.

فروش به صورت آنلاین و در سایت انجام می شود و در هر کجای کشور که هستید می توانید آن را خریداری کنید. قیمت انواع تریلر چهار چرخ به دلیل فروش مستقیم کمتر از بازار آزاد است. علاوه بر این می توانید به صورت آنلاین در سایت با کارشناسان فروش مشورت کرده و با توجه به نیاز خود انتخاب مناسب و درستی داشته باشید. در این صورت علاوه بر زمان می توانید در هزینه های پرداختی نیز صرفه جویی بیشتری کنید. جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت خرید تریلی می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری