خرید بیل تراکتوری اطلس با قیمت پایین

محتوای جدول

بیل تراکتوری اطلس یکی از وسایل کاربردی می باشد. این محصول ساخت ایران می باشد و انواع برندهای مختلفی دارد. اندازه ی این بیل ها متفاوت می باشد. در ادامه می خواهیم در مورد خرید بیل تراکتوری اطلس صحبت کنیم.

خرید بیل تراکتوری اطلس با قیمت پایین

مطمئن ترین روش برای خرید بیل تراکتوری اطلس

مطمئن ترین روش برای خرید بیل تراکتوری اطلس بیل تراکتوری در برند های مختلف تولید و روانه ی بازار می شود. یکی از این برند ها بیل تراکتور اسپانیایی می باشد. بیل تراکتور نیوهلند از این نوع می باشد. این تنها برند این محصول نمی باشد. برند های ترک و روسی و المانی و ایرانی که میتوان به بیل تراکتور کرمان‌اشاره کرد نمونه های از این برندها می باشد که در جامعه ی امروزی استقبال خوبی از آن ها شده است و فروش خوبی داشته اند .

مطمئن ترین راه هایی که می توان این محصول را تهیه کرد عبارت اند از

  1. مراجعه به درب کارخانه و خرید این محصول به صورت حضوری.
  2. مراجعه به نمایندگی این محصول و خرید این محصول. نمایندگی های مختلفی از بیل های تراکتور فرگوسن در شهر های مختلف وجود دارد. که رورانه تعداد زیادی هر این محصول را به فروش می رسانند.
  3. خرید اینترنتی این محصول یکی دیگر از روش های خرید و تهیه این محصول می باشد.

برای خرید اینترنی این محصول کافی است به سایت زیر مراجعه و با انتخاب برند و نوع محصول سفارش خود را ثبت کنید. برای اگاهی بیشتر از چگونگی خرید این محصول همین الان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. آسان ترین راه خرید این محصول خرید اینترنتی می باشد که هم در وقت هم در هزینه صرفه جوبی می شود.

هر انچه باید هنگام خرید بیل تراکتوری اطلس بدانیم

هر انچه باید هنگام خرید بیل تراکتوری اطلس بدانیم شرکت های زیادی وجود دارد که این بیل ها را تولید می کنند‌. نام یکی از این شرکت ها شرکت بیل تراکتوری اطلس می باشد و توانسته طرفداران بسیاری را از آن خود کند و به محصول درجه یکی که تولید می کند توانسته نظر افراد زیادی را جلب کند.

بیل تراکتور عقب اطلس قیمتی مناسب نسبت به بقیه‌ی شرکت ها و برند ها دارد. در این شرکت علاوه بر تولید بیل پشت تراکتوری فرگوسن و بیل جلو تراکتور نو که خود به صورت فابریک دارای بیل جلو و عقب می باشند نیز تولید می کند در هنگام خرید این محصول باید دقت کنیم که این محصول متناسب با تراکتور باشد. جنس بیل تراکتور ها باید از فولاد باشد تا دارای مقاومت نسبت فشار و ضربه های متعدد باشد. توجه کنید که هنگام خرید این محصول موتور ان به قدری قوی باشد که بتواند این بیل را با باری که درون آن است جابه جا کند.

قبل از خرید جک های این محصول چک شود تا دچار مشکل نباشد. چون‌ اگر جک های این محصول دچار مشکل باشد. موتور تراکتور زور بیشتری می زند تا بیل را بالا ببرد و این باعث فشار اوردن به موتور و در نتیجه خرابی آن می شود. تراکتور هایی که سه عدد جک دارند نسبت به تراکتور هایی که دو جک دارند کارایی بهتری دارند.

خرید بیل تراکتور عقب اطلس مستقیم از تولیدکننده

خرید بیل تراکتور عقب اطلس مستقیم از تولیدکننده بیل تراکتور عقب پرفروش ترین نوع بیل می باشد. دلیل این امر به خاطر مرغوبیت و کیفیت این محصول می باشد. قیمت این محصول نسبت به بقیه‌ی برند ها کمتر می باشد.

شما در این سایت می توانید این محصول را با قیمتی که عمده به فروش می رسد مستقیم از تولید کننده خریداری کنید. علاوه بر فروش خوب این محصول در داخل کشور این محصول هم در خارج از کشور و در کشور های عراق و لبنان هن به خوبی به فروش می رسد و جز پرفروش ترین ها در نوع خود می باشد.

آهن اولیه این محصول از فولاد اصفهان تهیه می شود. سنگ اهن پس از استخراج به شرکت ذوب آهن اصفهان که یکی از بهترین ذوب آهن های کشور می باشد فرستاده می شود و ان جا به فولاد خالص تبدیل می شود.

این فولاد با کارخانه ی تولید بیل فرستاده می شود و طی فرایندی به بیل های جلو و پشت تراکتور تبدیل می شوند. در این تبدیل بیشتر دستگاه دخالت دارد تا نیروی انسانی. برای خرید عمده این محصول مستقیم از تولید کنند با کیفیت و مرغوب با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

نوسانات ارز بر قیمت بیل تراکتوری اطلس

معمولا مخلوط کردن خاک تا عمق بیست و یا بیست دو سانتی متری زمین انجام می شود در قدیم از گاو و یک نوع آهن که بسیار سنگین بود برای زیر و رو کردن خاک استفاده می کردند اما امروزه با پیشرفت صنعت، ابزار های مکانیکی می توانند کار را برای کشاورزان آسان تر کنند.

عوامل مختلفی بر قیمت بیل تراکتور گلدونی تاثیر می گذارند که در اینجا برخی از آنها را ذکر می کنیم. جنس بیل یکی از مهم ترین عامل ها است در تعیین قیمت آن معمولا جنس بیل تراکتور از آهن است و گاهی ممکن است قسمت های پلاستیکی در بدنه آن مشاهده شود اما بیشتر حجم آن آهن است و بنابراین به دلیل بالا بودن قیمت آهن، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

در خواست های متعدد برای صادرات این دستگاه نیز باعث افزایش قیمت آن می شود به صورتی که شرکت ها این دستگاه ها را تولید می کنند و سپس تعدادی از آنها را به کشور های خارجه می فرستند این کار دو جنبه مثبت و منفی دارد که جنبه منفی آن افزایش قیمت روتیواتور است و جنبه مثبت آن کمک زیاد به اقتصاد کشور می کند. قیمت بیل تراکتوری اطلس به صورت عمده، کمتر از خرده می باشد، البته نوع برند، تغییرات نرخ ارز، هزینه های تولید و قانون عرضه و تقاضا هم باعث شده اند، قیمت متغیر باشد.

نکات مهم هنگام قیمت گذاری بیل تراکتوری اطلس

روتیواتور بر اساس مشخصات فنی آن قیمت های متفاوتی دارد و این وسیله در نوع باغی کوچک تر از نمونه های مورد استفاده در زمین‌های کشاورزی بزرگ است و از نظر اندازه گیربکس، پره ها ابعاد کوچکتری دارد، قیمت بیل تراکتور همدان مستقیماً تحت تأثیر نرخ قطعات تشکیل دهنده آن است به طوری که قیمت گیربکس، پایه نگهدارنده، محافظ چرخ دنده، پیچ رگلاژ، انواع ورق های محافظ و پیچ تخلیه همگی بر قیمت نهایی آن تأثیر دارد.

جنس ورق های مورد استفاده در ساخت این وسیله از عوامل بسیار تأثیرگذار در قیمت بیل تراکتور است به طوری که برخی از آن از جنس کربن و برخی نیز از فولاد آلیاژی می باشد که بین آن از نظر قیمت اختلاف وجود دارد. نوع بیل از نظر ثابت یا دوار بودن بر قیمت آن بسیار تأثیرگذار است.

همچنین برخی بیل ها به صورت کشویی هیدرولیکی می باشد و با داشتن امکانات بیشتر از قیمت بالاتری برخوردار می باشد، عرض این تجهیزات مستقیماً بر قیمت آن تأثیر دارد و هر چه بیل تراکتور از عرض کار بیشتری برخوردار باشد قیمت تمام شده آن نیز افزایش خواهد یافت چون به قطعات بیشتری جهت ساخت نیاز خواهد داشت و این نرخ آن را تغییر می دهد.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری