فروش بیل جلو تراکتور کوچک با نازلترین قیمت

محتوای جدول

بیل جلو تراکتور یکی از وسایل کاربردی می باشد. به کمک بیل جلو تراکتور می توان کارهای بسیار را انجام داد. با پیشرفت تکنولوژی به تراکتورها می‌توان بیل هایی را به سمت جلو و عقب آن نصب نمود. کارایی هر یک از این محصولات متفاوت می باشد. این محصول ساخت ایران می باشد و انواع برندهای مختلفی دارد. اندازه‌ی این بیل ها متفاوت می باشد. بیل جلو تراکتور کوچک یکی از این نمونه ها می باشد.

فروش بیل جلو تراکتور کوچک با نازلترین قیمت

میزان فروش سالانه بیل جلو تراکتور کوچک

میزان فروش سالانه بیل جلو تراکتور کوچک بیل های تراکتور محصول تولید ایران‌ می باشند و سالانه تعداد زیادی از این محصول هم در ایران و هم در خارج ایران و در کشور های همسایه مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است.

بیل های تراکتور هم در تراکتور کوچک و هم در تراکتور بزرگ نصب می شود و می توان با آنها کارهای متنوعی انجام داد. جنس بیل های تراکتور از فولاد می باشد و مقاومت این محصول بالا است. چراکه گاهی اوقات کار این تراکتور ها با سنگ و آهن است بنابراین این محصول باید در مقابل این سنگ و آهن ها مقاومت باشد.

سالانه تعداد زیادی از این محصول تولید و روانه بازار می شود. میزان فروش داخل و خارج این محصول سالانه به ۲۰۰۰۰ هزار بیل می رسد. بنابراین از این ارقام نتیجه می گیریم که این محصول کاربردی طرفداران زیادی دارد. این بیل ها را می توان به صورت جدا با تغییر و تحولی در شکل تراکتور در جلو و پشت آن نصب کرد. در دنیای امروز تراکتور هایی ساخته می شوند که در کارخانه ای که تولید می شوند این بیل ها روی آن ها نصب هستند. شهر مشهد یکی از تولید کننده های این محصول می باشد. قیمت بیل تراکتور مشهد تفاوتی با بیل های دیگر در استان های دیگر ندارد ولی از نظر کیفیت بهتر است.

میزان درآمد حاصل از فروش بیل جلو تراکتور کوچک

میزان درآمد حاصل از فروش بیل جلو تراکتور کوچک شرکت های زیادی وجود دارد که این بیل ها را تولید می کنند. نام یکی از این شرکت ها اطلس می باشد و توانسته طرفداران بسیاری را از آن خود کند و به محصول درجه یکی که تولید می کند توانسته نظر افراد زیادی را جلب کند. بیل تراکتور اطلس قیمتی مناسب نسبت به بقیه‌ی شرکت ها و برند ها دارد. در این شرکت علاوه بر تولید بیل پشت تراکتوری اطلس و بیل جلو ،تراکتور هایی که خود به صورت فابریک دارای بیل جلو و عقب می باشند نیز تولید می کند.

فروش این محصول در کشور نسبت به بقیه برند های مشابه به نسبت بالا تر می باشد به طوری که ۴۰ درصد از کل فروش های بیل های مختلف به خود اختصاص داده است.

این شرکت درآمد حاصل از فروش را خرج خط تولیدی عظیم تر و بزرگ تر در شهر تهران کرده است تا بتواند تولید روزانه ی این محصول را افزایش دهد. برای دیدن و اطلاع از ارقام دقیق از فروش این محصول در داخل و خارج ایران می توانید به سایت زیر مراجعه کنید.

پر فروش ترین بیل جلو تراکتور کوچک اطلس

پر فروش ترین بیل جلو تراکتور کوچک اطلس بیل تراکتور اصلس پرفروش ترین نوع بیل می باشد. دلیل این امر به خاطر مرغوبیت و کیفیت این محصول می باشد. قیمت این محصول نسبت به بقیه یی برند ها کمتر می باشد. علاوه بر فروش خوب این محصول در داخل کشور این محصول هم در خارج از کشور و در کشور های عراق و لبنان به خوبی به فروش می رسد و جز پرفروش ترین ها در نوع خود می باشد.

آهن اولیه این محصول از فولاد اصفهان تهیه می شود‌. سنگ آهن پس از استخراج به شرکت ذوب آهن اصفهان که یکی از بهترین ذوب آهن های کشور می باشد فرستاده می شود و آن جا به فولاد خالص تبدیل می شود. این فولاد با کارخانه ی تولید بیل فرستاده می شود و طی فرایندی به بیل های جلو و پشت تراکتور تبدیل می شوند. در این تبدیل بیشتر دستگاه دخالت دارد تا نیروی انسانی .

برای خرید این محصول با کیفیت و مرغوب با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری