قیمت تیغه صاف کن تراکتور با بهترین کیفیت

محتوای جدول

تیغه صاف کن تراکتور با بهترین کیفیت و قیمت در این مرکز عرضه می گردد که در ساخت آن از بهترین نوع آلیاژ استفاده شده است تا محصول نهایی بسیار مرغوب باشد. این نوع از تیغه صاف کن ها به دلیل تکنولوژی ساخت بالایی که دارند می توانند برای تجارت و عرضه در بازارهای خارجی بسیار مناسب باشند.

قیمت تیغه صاف کن تراکتور با بهترین کیفیت

عوامل موثر بر قیمت تیغه صاف کن تراکتور

عوامل موثر بر قیمت تیغه صاف کن تراکتور حتما تاکنون تیغه صاف کن مربوط به ماشین های راه و شهرسازی و یا شهرداری ها را مشاهده کرده اید و تا حدودی می دانید که کارایی آنها چیست مخصوصا زمانی که در جا هایی که آنها مشغول صاف کردن فراز و نشیب جاده های خاکی هستند.

در اینجا نوع دیگری از این تیغه صاف کن ها مد نظر ماست که بر تراکتورها نصب و برای کارهای مختلف استفاده می شوند که به آنها بیل صاف کن تراکتوری نیز می گویند.

این بیل ها به چندین منظور بر روی تراکتورها نصب و راه اندازی می شوند از جمله اینکه برای هموار کردن سطوح خاک نامسطح در زمین های کشاوری و باغات یکی از کاربردهای آن می باشد. همچنین برای برف روبی نیز می توان از این وسیله بسیار مفید استفاده نمود.

صاف کن سیستم پیچیده ای ندارد و تعداد قطعات به کار رفته در آنها محدود به اجزایی مانند بدنه و تیغه صاف کن می باشد. کار بخش بدنه انتقال موادی مانند برف و یا خاک، از سطح بالاتر به سطوح پایین است.

عوامل موثر بر قیمت تیغه صاف کن تراکتور را اگر بخواهیم بررسی کنیم به یک یا چند عامل نمی توان بسنده کرد بلکه باید عوامل زیادی را مورد توجه قرار داد.

یکی از دلایل متغیر بودن قیمت این محصولات می تواند به دلیل تکنولوژی باشد که در نوع آنها به کار رفته است که می تواند شامل موارد زیر باشد که به ترتیب تکنولوژی و قیمت آنها افزایش می یابد:

  • ساده
  • مکانیکی
  • هیدرولیکی

همچین این صاف کن ها بسته به اینکه برای تراکتورهای ۴ و ۶ سیلندر طراحی شده باشند سایزبندی های مختلفی بر اساس قدرت آن تراکتورها دارند و همین امر نیز یکی از عوامل تاثیر گزار دیگر بر روی قیمت ها می باشد.

نحوه قیمت گذاری تیغه صاف کن در بازار

نحوه قیمت گذاری تیغه صاف کن در بازار نحوه قیمت گذاری تیغه صاف کن در بازار بسته به برند دستگاه و نیز کیفیت و قابلیت های محصول می تواند متفاوت باشد برای مثال تیغه جلو تراکتور فرگوسن به دلیل محبوبیتی که در بازار ایران پیدا کرده است می تواند قیمتی به نسبت سایر مدل ها بالاتر داشته باشد.

البته در بیان این نکته که عوامل داخلی و بیرونی متفاوتی بر این قیمت گذاری می توانند تاثیر گزار باشند شکی نیست برای مثال قیمت ارز جهانی می تواند بر بازار این کالا تاثیر گذار باشد چرا که بر قیمت آلیاژهایی که منبع تولید آن هستند تاثیر مستقیم دارد.

اما سایر عواملی که می تواند بر قیمت صاف کن ها در بازار تاثیر گذار باشد شامل:

  • جنس و یا متریال و رنگ استفاده شده در تولید آنها
  • میزان عرض تیغه ها می تواند ۱۳۰، ۱۴۰، ۱۵۰ سانتیمتر تا حدودا ۳ متر باشد که قیمت را متغیر می کند.
  • خدمات پس از فروش و پشتیبانی های لازم
  • برند تولید کننده
  • نوع تولیدی برای انواع مختلفی از تراکتورهایی که توان و کشش متفاوتی با همدیگر دارند.
  • و غیره…

تمامی این موارد می توانند بر روی قیمت این محصولات تاثیر گذار باشند. اما همه قطعات تولید شده در این کارخانه همانند تیغه پشت تراکتوری نه تنها مناسب انجام کار در ایران هستند بلکه این تیغه ها قابلیت این را دارند که در بازارهای صادراتی نیز به فروش برسند.

فروش تیغه عقب تراکتور این روزها در مجموعه ما به دلیل کیفیت بالایی که دارد، بیشتر برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد و خریداران آن را به کشورهای مختلفی از جمله کشورهای همسایه صادر می نمایند.

لیست قیمت تیغه پشت تراکتوری در مشهد

لیست قیمت تیغه پشت تراکتوری در مشهد متاسفانه به دلیل نوساناتی که در بازار مشاهده می شود نمی توان قیمت ثابتی را برای این محصولات در سایت درج نمود. شما عزیزان برای دریافت لیست قیمت تیغه پشت تراکتوری در مشهد و نیز سایر محصولات می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری