قیمت عمده تیغه صاف کن در شهرهای مختلف

محتوای جدول

عرضه کنندگان تیغه صاف کن در شهر های مختلف ارائه دهنده این محصول کاربردی در صنایع کشاورزی، راه سازی ساختمان سازی و دامپروری می باشد. این تیغه ها از کیفیت بالایی برخوردارند و کارایی منحصر به فردی دارند. اگر شما می خواهید از قیمت عمده تیغه صاف کن اطلاع یابید و یا تمایل به آشنایی بیشتر با این محصول و عوامل موثر بر قیمت آن دارید، لطفاً تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

قیمت عمده تیغه صاف کن در شهرهای مختلف

عوامل موثر بر قیمت تیغه صاف کن

عوامل موثر بر قیمت تیغه صاف کن تیغه صاف کن، یکی از ادوات پر کاربرد در کشاورزی است که به تراکتور متصل می شود. این محصول اموری مثل بذر پاشی و سم پاشی را به طور قابل توجهی راحت کرده است. عوامل عدیده ای بر قیمت این محصول تاثیرگذار است. برخی از این عوامل به شرح زیر است.

  • نوع تیغه صاف کن: تیغه صاف کن در انواع مختلفی مثل ساده، کشویی، هیدرولیک و دارای قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه تولید و به بازار فروش عرضه می گردد. هر کدام از این انواع دارای قیمتی متفاوت با دیگری می باشد. در این بین نوع هیدرولیکی و چرخشی آن قیمت بالاتری دارند.
  • مواد اولیه استفاده شده در این محصول: فلزات استفاده شده در تیغه صاف کن بر استحکام آن موثر است و هر چه درصد فولاد استفاده شده در آن بیشتر باشد از استحکام بالاتری برخوردار است.
  • نحوه خرید: نحوه خرید از دیگر عوامل موثر بر قیمت تیغه صاف کن می باشد. خرید مستقیم از نمایندگی قیمت پایین تری دارد و خرید عمده نیز تخفیف خرید عمده را شامل حال شما می کند، بنابراین پیشنهاد ما به شما خرید عمده از نمایندگی می باشد.

بررسی قیمت انواع تیغه صاف کن

بررسی قیمت انواع تیغه صاف کن تیغه صاف کن، جهت صاف کردن سطح مراتع، پشته های موجود در باغ ها و شالیزار ها و حتی برف روبی جاده ها مورد استفاده قرار می گیرد. تیغه های صاف کن در انواع مختلفی تولید می شوند.

قیمت تیغه صاف کن تراکتوری نسبت به نوع تیلری بالا تر است و از توان و قدرت بالاتری برخوردار می باشد و به لحاظ اندازه بزرگ تر و مواد اولیه بیشتری برای ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است.

در صورتی که تراکتور قابلیت نصب تیغه جک دار را داشته باشد، می تون از نوع هیدرولیکی آن که کیفیت و کارایی بالاتری دارد استفاده کنید. تیغه های هیدرولیکی نسبت به تیغه های ساده و مکانیکی از قیمت بالاتری برخوردارند. این تیغه ها قابلیت تعویض دارند و در صورتی که از برند های قابل ضمانت خرید کنید می توانید از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

تیغه های صاف کن به صورت یک کاره و چند کاره نیز تولید می شود. نوع چند کاره آن با وجودی که قیمت بالاتری دارد اما به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

قیمت جهانی تیغه صاف کن

قیمت جهانی تیغه صاف کن تولید کننده ادوات کشاورزی ارائه دهنده تیغه صاف کن به صورت مستقیم و غیر مستقیم به سراسر کشور می باشد. اگر شما قصد خرید تیغه صاف کن تراکتور باغی را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید عمده آن است، چرا که علاوه بر خرید محصولی با کیفیت و درجه یک از تخفیف ویژه خرید عمده برخوردار می شوید.

چنانچه مایل به اطلاع از قیمت جهانی تیغه صاف کن تیلر هستید و یا می خواهید آن را خریداری کنید اما از مراکز فروش آن فاصله دارید و یا امکان رفتن به این مراکز برای شما فراهم نیست، می توانید به صورت آنلاین و از طریق همین سایت که سایت رسمی فروش انواع تیغه صاف کن پشت تراکتور است اقدام کنید.

در صورت ثبت سفارش، مشاوران فروش با شما ارتباط برقرار کرده و پس از پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده در این مرکز، محصول مورد نظر شما را درب منزل یا محل کارتان در اسرع وقت ارسال می‌کنند. در این صورت شما علاوه بر صرفه ‌جویی در وقت هزینه های مربوط به رفت و برگشت جهت خرید این محصول را حذف می کنید.

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید

قیمت بیل بکهو پشت تراکتوری